11 Ağustos 2007 Cumartesi

KAHVALTI YE*25

WAFFLE
Kahvaltı benim en sevdigim öğünlerden biridir.Özellikle hafta sonları amcamlarda kahvaltı etmeye bayılırız.Bu etkinligi duyunca katılmayı çok istedim,uzun uzun ne yapacağımı düşündüm.Bu waffle ları yengemle birlikte yaptık..Üstüne güzel süslemeler yapmak istedim şekerle ama tam istedigim gibi olmadı,artık kusura bakmazsınız,sanırım ben en küçük üyenizim, ama yemek yapmaya bayılıyorum,çok güzel kurabiye yaparım bir de pasta süslemeye bayılırım...
MALZEMELER
2 yumurta
1 bardak süt
1 bardak su
1/2 paket maya
1/2 caybardağı sıvıyağ
tuz,şeker
un
YAPILIŞ
yukardaki malzemeleri mikserle çırpıyoruz,yavaş yavaş un ekliyoruz hatta bu mikserle çırpma işi benim en sevdigim iştir.Waffle makinesine bir kepçe kadar döküyoruz,kapağını kapatıyoruz,2-3 dk.da hazır oluyor.Herkesin waffle makinesi olmayabilir o zaman bu karışımdan bir kepçe teflon tavaya döküp pişiriyoruz...Etkinligi düzenleyen lezize ablaya çok teşekkür ediyor ve kolay gelsin diyorum..
AFİYET OLSUN...

19 yorum:

yaban mersini dedi ki...

merhaba waffle lar çok güzel görünüyor..ellerine sağlık canm..selamlar.

Adsız dedi ki...

waffle mı krep mi tarifler çok benziyor ama güzel olmuş..

Adsız dedi ki...

merhaba
küçük üye demissin merak ettim kaç yasındasın bakalım sen..

Adsız dedi ki...

slmmm..
bayıldım bunlara bir tane alabilir miyim..kızım çok sever..

Adsız dedi ki...

Merhaba.waffle çok güzel görünüyor.hiç denemedim ama denemek istiyorum.siteniz hayırlı olsun.

Adsız dedi ki...

teşekkürler yenge....
seni herzaman siteme beklerim...
öptüm....

Adsız dedi ki...

merhaba aynur abla.biz hem waffle'ın hem de krebin hamurunu aynı yaparız.bizderken yengem yani diyalogyemekleriyle yaparız...

Adsız dedi ki...

selma abla bilirsin ki kızlara yaş sorulmaz...

Adsız dedi ki...

özlem abla.demek kızın da sever.o zaman tarifini al.eminim sende harika yaparsın..kızın da doya doya yer.hımm bu arada kızın kaç yaşında?

Adsız dedi ki...

merhaba sarı mutfak...teşekkür ederim..bence bu tarifi deneyin çok beğenirsiniz,biz hemen her hafta sonu yaparız..selamlar.

Yelda Özyurt dedi ki...

harikasin, ellerine saglik:)

Adsız dedi ki...

yelda ablacığım çok teşekkürler..yorum bırakmakla beni çok mutlu ettin..

ozlemhan dedi ki...

Blogcuların en tatlısı aramıza hoşgeldin.Kuşların bana söylediğine göre çok becerikliymissin sen ellerine sağlık yengenle senin allah sizi nazardan korusun

Adsız dedi ki...

Serracığım, süheylacığımla birlikte ne güzel şeyler yapmışsınız...

İkinizinde ellerine sağlık.

Kocaman öpücükler...

Adsız dedi ki...

merhaba waffle ben elif siteni gördüm çok güzel tabi yemeklerinde..en çok beğendiğim de o kahvaltı niyetine yaptığını beğendim

Adsız dedi ki...

merhaba,çok şirin görünüyorlar ancak ben hiç waffle yapmadım.Bunlar yumuşak mı oluyor yoksa çıtır çıtırmı? Yazarsanız sevinirim.Teşekkürler.

Cafe Gusto dedi ki...

merhaba Serra
bloğun hayırlı olsun.yemek yapmayı sevince insan,küçük büyük farketmez.Ellerine sağlık
sevgilerimle...

Nilay Cinisli dedi ki...

wafflelar süper görünüyor..Ellerinize sağlık

sevdamavisi dedi ki...

görüntü çok hoş ellerine sağlık