21 Eylül 2007 Cuma

SEVERİM

Bu oyuna beni davet eden sevgili yengeme teşekkür ediyorum ve sevdigim üç şeyi yazmaya çalışıyorum..

-Severim,çok sevdigim filmleri dvd de tekrar tekrar izlemeyi..Daha önce hillary duff ın bir iki filminden bahsetmiştim..Yukardaki video da en sevdigim filmlerden birinden..Bride and prejudice..

-Severim,tatil sabahları uzun kahvaltılar etmeyi,özellikle kahvaltıda simit yemeyi..ve dondurmayı..ama özellikle güllüoglunun dondurmalarına bayılıyorum..

-Severim,yardıma ihtiyacı olan çocuklar için bir şeyler toplamayı...Ramazanda okuldaki arkadaşlarımla birlikte onlar için kumanya toplayacağız buna çok seviniyorum..

ben de bu oyuna bana yorum yazan sevgili ablalarım esra,kalimero ve çekirdeksiz üzüm ü davet ediyorum..

4 yorum:

esra(büyüleyenmutfak) dedi ki...

merhaba serracım;

öncelikle nazik oyun daveti için tşkler ediyorum ama ben bu oyunu oynadım
:):):):)
yemk tarifimden hemen önce var

tekrar teşekkürler çok öptüm sevgiler

Serra dedi ki...

esra abla
ayy zaten ben de kime göndersem, hepsi oyunu oynadım diyor...
ama yine de teşekkürler...

Serra dedi ki...

yaa bu aralar pek ilgilenemiyorum sitemle, yani okulda ödevler dersler sınavlardan yeni şeyler ekleyemiyorum.Özür dilerim..

Adsız dedi ki...

çoook güzel bir filmmiş.bu sitede görünce hemen aldım.tavsiyelerin için teşekkürler...