9 Eylül 2007 Pazar

PEYNİRLİ DOMATES,ETKİNLİK YE*26


CHERRY DOMATES VE PEYNİR
Bu salata veya hafif bir başlangıç olarak kullanabileceğiniz bir tarif ve ben bu tarifin çok benzerini bir internet sitesinde görmüştüm, kendime ait bir şeyler ekledikten sonra bu tarifi oluşturdum.Çok kolay bir tarif ama domateslerin içini boşaltmak için sevgili yengemden biraz yardım almam gerektigini itiraf etmem lazım...Bu etkinlik için cafe gusto ya kolay gelsin demek istiyorum..
MALZEMELER
cherry domates
labne peynir
maydanoz
nane
turşu
zeytin
Labne peyniri maydanoz ,nane ve sarımsakla lezzetlendirin,içlerini oydugunuz cherry domateslerin içine doldurun,dilediğiniz gibi süsleyerek servis yapın.
AFİYET OLSUN....

3 yorum:

Adsız dedi ki...

ne kadar ilginç bir domates,renklerine bayıldım.slmlar.

yaban mersini dedi ki...

merhaba..bu domatesleri yapalı uzun zaman oldu,hatırlattğın için teşekkürler cnm.slmlar.

cekirdeksizuzum dedi ki...

Ellerinize sağlık çok hoş görünüyorlar. Ben de kahvaltı etkinliği için peynirli domatesler yapmıştım ama benimkiler büyük domatesti hem de içinde beyaz peynir vardı. Bu tarzı da denemeyi düşünüyorum, peynir ve domates çok hoş bir ikili bence.
Sevgiler