21 Temmuz 2007 Cumartesi

KALP PASTA

KALP PASTA
Bu tarif sevgili yengem diyalog yemeklerine aittir...
Malzemeler
3 yumurta
6 kaşık şeker
6 kaşık un
2 kaşık kakao
önce yumurta ve şekeri iyice cırpın sonra un , kakao ve kabartma tozunu ekleyerek karıştırın,kalp şeklinde bir kalıba boşaltın.
kek piştikten sonra ikiye kesin ve her iki tarafını sulandırılmış iki kaşık kayısı reçeliyle ıslatın.
bugün evdeki malzemelerle bir pasta yaptığım için evde önce hazır ekspres puding vardı onu kaynar suyla karıştırdım iki kekin arasına sürdüm ve bu kata parça çikolatalar ekledim.Daha sonra çikolatalı krem şantiyi paketteki tarife göre hazırlayıp üstüne sürdüm ve birazını ayırıp üst süslemelerini yaptım ve fındık ve çikolata parçalarıyla süsledim gerisi size kalmış..SELAMLAR

2 yorum:

Adsız dedi ki...

ne kadar güzel ve farklı bir pasta,çokşık olmuş..ellerinize sağlık..

Adsız dedi ki...

merhaba ben elifnur pstanı çok beğendim ellerine sağlık!!!!!!