31 Temmuz 2007 Salı

KARAOKE

Merhaba,
siz hiç karaoke yaptınız mı..ben bir kaç gündür bu işe merak sardım..çok eğlenceli..bazılarınız karaoke de nedir diye sorabilirsiniz,mesela ben bir-iki arkadaşıma sordum o da neeee diye sordular..eee şunu unutmayın lütfen ben daha dokuz yaşındayım ve arkadaşlarım da benim yaşımda tabi..karaokeyi bilmemeleri normal..peki ben mi nerden biliyorum?hiç hatırlamıyorum ama biliyordum işte...
Karaoke çalan bir müzigin şarkı sözlerinin yazılı oldugu bir program ve o sözlere bakarak şarkı söyleyebiliyorsunuz ya da bizim gibi söyleyemiyorsunuz...ve tabi bunu yapmaya çalışırken son derece komik görüntüler ve sesler ortaya çıkabiliyor,biz ilk karaoke denememizi gecenin bir vakti yapmaya kalktığmız için komşulardan epey korktuk ama...
bu sitede bazı karaoke şarkılar bulabilirsiniz.
www.karaokemuzikseveriz.biz

ama önce bir karaoke player indirmek gerekiyormuş,yengem vanbasco karaoke player ı indirmiş...
Yaz tatilinde eğlenceli bir şeyler yapmak isterseniz benden söylemesi karaoke yi deneyin...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

teşekkürler,sayenizde karaoke yapmayı öğrendim..

Adsız dedi ki...

bu sayfa bulunamadı diye hata veriyor dolayısıyla yazı güncelliğini yitirmiş bulunuyor.